miercuri, 20 aprilie 2011

Chocolate Addiction

OK. Daca ar fi sa aleg intre mancare si ciocolata, eu cu siguranta aleg ciocolata. Pentru mine ciocolata e un fel de drog, daca nu am intru in sevraj:)). [glumesc !]

Acum sa nu va ganditi ca sunt un tanc, ma controlez la cat mananc, dar ce-i drept nu pot trai fara ea.
Azi ma gandeam la tot felul de delicii cu ciocolata si daca tot mi-am facut pofta m-am gandit sa va fac si voua.

  •  Fantana de ciocolata:x
  • Milkshake de ciocolata.
  • sauuu o ciocolata calda 
  •  tort de ciocolata:x




  • Pentru cei cu gusturi la ciocolata alegem Ferrero Rocher, Merci, Raffaelo sau Guylian; oricum ciocolata belgiana e the best!.





  • pentru o dimineata perfecta as alege niste briose langa cafea       
  • baton de ciocolata  
  • (Milka, ciocolata cu orez, nutella, finetti etc.)
  Oricum ciocolata e ciocolata! Si mie imi place, defapt nu.. o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu