luni, 4 aprilie 2011

Sentimentul "nimeni nu ma iubeste, ma simt singura"..

   O noua zi de luni, o noua saptamana care astept sa se termine si sa vina weekend-ul sa ma relaxez.  In ultimele zile am avut un program prea haotic. Zile de nastere & petreceri & scoala...
Dar nu numai programul m-a dat peste cap, ci si sentimentele mele. 
   Vi s-a intamplat sa simtiti ca nimeni nu va iubeste , ca sunteti singura? Mie mi s-a intamplat, dar in ultimul timp cam des pot sa zic. Mi-am pierdut increderea in mine in ultimul timp si de jos de unde am ajuns incerc sa urc inapoi pe cea mai de sus scara . Lupt, ma ambitionez, dar viata ma dezarmeaza si nu pot lupta fara nici o arma. 
Prietenii mei adevarati vor fi mereu langa mine sunt sigura, nu am nici o indoiala. Mi-au demonstrat-o , dar sentimentele de "sunt singura si nimeni nu ma iubeste" sau cum vreti sa ii spuneti sentimentului  nu mi-au dat pace. 
   Si nu doar acest lucru ma face sa ma pierd.. Iubirea de asemenea este locul din care nu vei putea iesi prea usor. Ma simt intre doua dimensiuni:una plina de iubire si una de indiferenta (nu as spune ura). Nici eu nu stiu ce mai simt.. Sentimentele sunt un cod pe care cu greu il descifrez si... tind spre esec.
   Incerc sa imi fac ordine in ganduri si sentimente, dar dureaza din ce in ce mai mult... 
As vrea sa uit tot pentru cateva momente ca sa pot apoi incepe cu mintea limpede sau pur si simplu as vrea sa gandesc din puctul de vedere al unei noi persoane.. deocamdata :INCERC.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu